vineri, 23 martie 2012

Mancare de praz cu masline

E o mancare simpla, care imi aduce aminte de copilarie, de bunici, de vacantele la tara.

Aflandu-ne in postul Pastelui , mancarica aceasta este tare potrivita.

De multe ori eu fac mancare la ochi,de aceea imi e tare greu sa dau  cantitati exacte si asta ma tine de multe ori in loc pentru a posta o reteta.
De data asta am pus:

2 tije praz(fara partea verde)
masiline negre(le puneti dupa gust)
2 frunze dafin
1 paharel vin(aproximativ 100 ml)
sos de rosii
patrunjel
ulei
sare

Vinul se poate inlocuii cu apa si adaugat putin otet pentru aciditate.


Am curatat si spalat prazul , dupa care l-am taiat rondele(puteti sa le taiati mai groase) si le-am pus la calit in 2 linguri de ulei, lasand doar 2-3 minute pe foc ,
apoi am adaugat vinul si am lasat sa se evapore putin dupa care am adaugat maslinele, foile de dafin si sosul de rosii
Am lasat pe foc mediu in jur de 25 de minute pana s-a inmuiat prazul, apoi saram dupa gust.Se serveste cu patrunjel proaspat tocat.
Pofta buna si un post usor va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu