sâmbătă, 18 februarie 2012

Pastrav umplut la cuptor

Imi place pestele, iar varianta asta mi se pare una destul de rapida, dietetica si foarte delicioasa. Cu ceva ani in urma vazusem reteta la Maya pe blog si de atunci tot asa fac pestele. Cantitatile sunt la alegere fiecaruia, eu am folosit
pastravi
ceapa verde
patrunjel proaspat
coriandru proaspat
ghimbir proaspat
frunze busuioc proaspat
usturoi
ulei masline
sare

Tocam toate verdeturile
si apoi impreuna cu ulei de masline si sare marina le-am pus in mojar si am mai mojarit putin
am sarat pe ambele parti pestii
si i-am umplut cu amestecul de verdeturi
i-am invelit in hartie de copt si dat la cuptorul preincalzit la 180 grade pret de 25-30 minunte
i-am servit cu cartofi fierti si verdeata


Sa aveti pofta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu