luni, 6 februarie 2012

Crema de avocado cu nuci

Nu e chiar sezonul salatelor ,dar atentionata ca as putea sa pun si pe blog retete, am zis azi in sinea mea ca tot mai e putin si vine primavara si trebuie sa incepem sa ne detoxifiem, asa ca  profitand de faptul ca avocado cumparat ajunsese la maturitatea potrivita am incropit rapid o crema.
Da, stiu, am pomenit de salate,o sa ajung in curand si la ele.
Mie personal crema asta imi place la nebunie(cred ca la Ina am ochit-o prima data), se poate consuma pe legume, pe paine , pe ce va place.
Eu prefer legumele.


Eu azi am facut crema din:


1 avocado
1 pumn de nuci
1/2 ceapa
2 linguri apa
2 lingurite zeama de lamaie
sare-dupa gust


Am mixat nucile cu ceapa, apoi am pus avocado curatat si am inceput iarasi sa mixez.Am adaugat zeama de lamaie, apa si sarea.A rezultat o crema delicioasa.
Daca doriti sa simtit mai mult nucile, mixatile doar putin , le dati de-o parte si le adaugati apoi la final peste crema.





E simpla, rapida si delicioasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu