luni, 30 ianuarie 2012

Drachensuppe(supa picanta de pui)

Ador bucataria asiatica, asa ca  atunci cand am vazut reteta am zis ca daca tot am ce-mi trebuie in casa de ce sa nu incerc.
Cred ca bucataria asiatica are retetele cu cel mai mic timp de preparare si pe cat de rapid de facut , pe atat de gustoase sunt.
Dar sa nu ne indepartam de la reteta noastra pentru care necesitam urmatoarele, dar nu inainte de a mentiona ca eu de multe ori nu am sa respect intocmai reteta,astfel incat cantitatile le las la alegera fiecaruia:

piept de pui( 2 bucati)
ardei iute -proaspat sau uscat in functie de cat de iute o doriti
lapte de cocos(1 cutie)
Litschis( o doza sau chiar proaspete 5-6 buc)
ciuperci(2-3 bucati in functie de marime si de soi)
morcov(1 buc mai potrivita)
praz(o tija)
limette(2buc)
muguri de soia- prospeti sau la conserva(~100gr)
catei usturoi(2buc)
curry
sare
piper
sos de rosii(cat pt. putina culoare)
ulei(preferat de susan)


Pieptul de pui se taie bucatele mici  si se rumeneste bine dupa care se stinge cu sosul de la conserva de Litschis(sau apa daca aveti Litschis proaspete) si se adauga si fructele .Se adauga si laptele de cocos si apoi legumele taiate julienne si sosul de rosii.Se lasa sa fiarba 10 minute.Mugurii de soia se vor adauga la final,fiinca acestia se fac cel mai repede.Se condimenteaza si se stoarce sucul de la cele 2 limette.


Simplu , rapid si gustos





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu